Vianor Norge väljer H1 som partner för kundservice

För att möta en allt högre förväntan på tillgänglighet och snabb service är förändringstakten i fordon och verkstadsbranschen större än någonsin. H1 har fått förtroendet att hjälpa Vianors kunder med support- och kundservicefrågor och med tillgänglighet dygnet runt i telefon, email och chatt får kunderna snabb service och sitt ärende löst i ett och samma samtal.

-Kundens första kontakt med oss är via telefon och digitala-kanaler där vår förmåga att erbjuda en förtroendefull och bra kundupplevelse är helt avgörande för att i sin tur maximera beläggningen i våra verkstäder. Med H1:s erfarenhet av verkstadsbokningar, offertarbete och kundservice tror vi att vi kan erbjuda en ännu bättre kundupplevelse samt säkerställa optimal tillgänglighet. Vi ser att fler och fler vill kontakta oss utanför kontorstid och vi vill naturligtvis finnas där för våra kunder säger Ann Kristin Storholm, B2C affärsområdeschef i Vianor Skandinavien

-I uppdrag där vi arbetar direkt i kundens bokningssystem och mot många verkstäder behöver vi vara noga med att kvalitetssäkra våra arbetsprocesser och som alltid inom fordon och serviceverkstad så behöver vi följa stora variationer i beläggning, till exempel under däcksäsong. Jag ser fram emot att bidra med vår branscherfarenhet och jag är övertygad om att vi kan skapa ömsesidigt värde där Vianors kompetens och erfarenhet kommer bidra till att vi på H1 blir ännu bättre säger Mona Rydén COO på H1

Profilbild
About Joakim Held 459 Articles
Nyheter inom däck- och fälgbranschen